Paketi održavanja za Jpos

Čemu uopće održavanje POS sustava?
 
Većina neupućenih korisnika POS sustava očekuje da će njihov novoinstalirani POS sustav raditi godinama bez zastoja ili većih problema, npr. kao TV, Radio ili Hladnjak..., te se najčešće i vode tom mišlju kad je u pitanju održavanje. Točnije ne žele se zamarati nekakvim održavanjem i nepotrebno si nabijati troškove poslovanja, plaćanjem usluga održavanja, kad im je ionako "suđeno platiti troškove popravka", ili čak zamjeniti cijeli POS sustav kada za to dođe vrijeme. Međutim, kada su u pitanju računala i softver, a posebno Fiskalne blagajne, takav pristup održavanju nikako ne bi smo preporučili. Sama činjenica da računala i softver nisu "pasivni uređaji" koji godinama "zuje" negdje u kutu, nego "interaktivni" uređaji koji od korisnika stalno traže, pažnju, nekakav unos, analizu i kontrolu logičke ispravnosti podataka, ove uređaje svrstava u skupinu uređaja sa određenim stupnjem ugrađene "umjetne inteligencije". Takvi uređaji dakle nisu "tupi ko frižider" ali niti dovoljno pametni da vas njihova "umjetna inteligencija - zujanjem u kutu" trajno vodi u pravom smjeru u smislu vaših poslovno zacrtanih ciljeva i zakonskih obaveza. Sigurno je dakle da će vas bez stručnog nadzora svaki uređaj koji radi na "autopilotu" nakon nekog vremena odvesti u krivom smjeru odnosno u smjeru havarije odnosno raspada POS sustava i gubitka svih poslovnih podataka. Po postojećim propisima "Rok za stavljanje u funkciju Fiskalne blagajne je 2 dana, bez obzira na uzrok i posljedice zastoja". Kazne za nepoštivanje navedenih propisa se kreću od 10.000 - 500.000 kn za pravne osobe, dok su za odgovorne osobe predviđene kazne od 1.000 - 50.000 kn.
 
Održavanje POS Sustava nakon uspješne implementacije
Iako mnogi neupućeni smatraju da su kupnjom fiskalnog softvera ili POS Sustava kupili i besplatnu potporu i održavanje u nedogled, mi smatramo da nakon uspješne implementacije i obuke korisnika više nikom ništa ne dugujemo. Stoga svojim kupcima nudimo daljnju informatičku potporu i održavanje uz naknadu.
 
Nudimo tri pristupa Održavanju vašega POS sustava i potporu korisnicima
- Potpora i održavanje po potrebi - Održavanje POS sustava i potpora korisnicima isključivo na vaš zahtjev
- Kuponi za potporu i održavanje - Održavanje POS sustava i potpora na temelju zakupa određenog broja radnih sati
- Ugovorena potpora - Preventivni Nadzor i Održavanje POS sustava uz potpora korisnicima na mjesečnoj ili godišnjoj razini
 
1. Potpora i održavanje po potrebi - 200 kn/h
Ovaj pristup održavanje se jedva može i nazvati održavanjem jer podrazumijeva intervencije samo u slučaju kvara, zastoja u radu ili drugih problema. Dolazak, popravci ili potpora korisnicima provodi se isključivo na zahtjev, tj. onda kada se pojavi neki problem na vašem POS sustavu. Dolazak i Održavanja POS Sustava se naplaćuje po izvršenju usluge, a na temelju broja utrošenih radnih sati, u skladu sa našim važećim cjenikom informatičkih usluga.
Trenutna cijena radnog sata za ovaj vid održavanja je 200 kn/h. Ovaj vid održavanja možete zatražiti samo radnim danima a brzina našeg odziva će ovisiti od našeg dnevnog rasporeda obaveza. Prednost ovog načina održavanja je da nakon implementacije POS Sustava nemate troškova sve do zastoja u radu. Nedostatak ovakvog pristupa održavanju je da sustav cijelo vrijeme do kvara radi bez nadzora, a nakon kvara vam nitko ne može garantirati da nećete doživjeti totalni kolaps POS Sustava i gubitak svih podataka. U ovakvim slučajevima, nastojimo biti brzi ali ipak ne garantiramo popravak sustava u zakonskom roku od 2 dana.
 
2. Kuponi za potporu i održavanje
Ovaj pristup održavanju nudi vam jeftiniju cijenu radnog sata, brži odziv na vaš zahtjev i potporu. Temelji se na zakupu određenog broja radnih sati održavanja. Unaprijed kupljene Kupone možete iskoristiti kad god zaželite, a i do godinu dana nakon kupnje. Vrijeme do kada se kuponi mogu iskoristiti ovisi isključivo od broja zakupljenih radnih sati . Na ovaj način si osiguravate zagarantiranu potporu, partnerski odnos s nama i ali ipak ne i garanciju popravka svakog kvara u zakonskom roku 2 dana. Sa kuponima možete ostvariti ove usluge.
- Potporu u radu ponedjeljak - petak od 08:00-20:00h. Telefon, sms, email, teamviewer
- Izmjene programa. (Vaše kupone možete zamijeniti za željenu programsku izmjenu)
- Razne korisne savjete
- Kupon 2h vrijedi 30 dana, cijena radnog sata 100 kn
- Cijena kupona: 200 kn
- Kupon 5h vrijedi 60 dana, cijena radnog sata 80 kn
- Cijena kupona: 400 kn
- Kupon 10h vrijedi 90 dana, cijena radnog sata 60 kn
- Cijena kupona: 600 kn
 
3. Ugovorena mjesečna ili godišnja potpora i održavanje
Treći pristup održavanju je profesionalni pristup i temelji se primarno na preventivi i nadzoru POS Sustava kao cjeline, a tek onda na "gašenju požara" odnosno otklanjanju težih ili lakših kvarova. Potpora u smislu preventivnog nadzora i održavanja cijelog POS sustava (a ne samo programa) je stvar dogovora odnosno ugovora. Intezitet i kvaliteta nadzora. Cijena održavanja se temelji na mjesečnoj ili godišnjoj razini, plaća se na početku mjeseca ili na početku godine poslovanja. Jasno je da će intenzivniji nadzor biti i kvalitetniji u smislu sprječavanja zastoja u radu, trajnog gubitka podataka, bržeg otklanjanja kvarova itd...
 
"Paket - Mjesec 100"
Ukupno mjesečno: 100 kn
- Trajnu potporu u radu ponedjeljak - petak od 09:00-18:00h. Telefon, sms, email, teamviewer
- Radni sat izvan djelatnog vremena - 200 kn/h
- Garanciju da će vaš POS program biti u funkciji ukoliko se pokida u zakonskom roku od 2 dana
 
"Paket - Mjesec 200"
Ukupno mjesečno: 200 kn
- Trajnu potporu u radu ponedjeljak - subota od 09:00-23:00h. Telefon, sms, email, teamviewer
- Radni sat izvan djelatnog vremena - 200 kn/h
- Besplatno ažuriranje pos aplikacije
- Besplatnu antivirusnu zaštitu i čišćenje od virusa
- Dnevno arhiviranje vaših podataka
- Garanciju da će vaš POS program biti u funkciji u zakonskom roku od 2 dana
- Besplatne konzultacije (softver, hardver)
 
"Paket - Mjesec 300"
Ukupno mjesečno: 300 kn
- Trajnu potporu u radu svakim danom od 07:00-24:00h. Telefon, sms, email, teamviewer
- Radni sat izvan djelatnog vremena - 200 kn/h
- Besplatno ažuriranje pos aplikacije
- Naprednu antivirusnu zaštitu i čišćenje od virusa
- Dnevno arhiviranje vaših podataka
- Garanciju da će vaš POS program biti u funkciji u zakonskom roku od 2 dana
- Besplatne konzultacije (softver, hardver, računovodstvo)
 
"Paket - Godina 900"
Ukupno godišnje: 900 kn
Godišnja opcija paketa "Paket - Mjesec 100" sa jednokratnim popustom od 300 kn
 
"Paket - Godina 1800"
Ukupno godišnje: 1800 kn
Godišnja opcija paketa "Paket - Mjesec 200" sa jednokratnim popustom od 600 kn
 
"Paket - Godina 2700"
Ukupno godišnje: 2700 kn
Godišnja opcija paketa "Paket - Mjesec 300" sa jednokratnim popustom od 900 kn
 
Rezime
... cijele priče je u tome da nadzor POS sustava treba provoditi preventivno prije kraha računala ili kraha svih vaših podataka. A kad dođe do kraha onda je već kasno, odnosno nadzor vam i ne treba, nego popravak ili promjena cijelog POS Sustava s postavljanjem od početka. A ako trajno izgubite podatke teško da se svaki kvar može popraviti i sve podatke „uštimati“ sa poreznom i knjigovodstvom za 2 dana !! Ako nemate trajni nadzor i održavanje teško da će vam netko dati garanciju da će vaš POS Sustav biti u funkciji u zakonskom roku od 2 dana, ma gdje bili!!